Najnowsze wiadomości

3 lutego 2023 21:25

Jak zachować formę i seksapil podczas zimy



Zimy są w najlepszym wydaniu, a wiesz, że przybieramy na wadze w tym okresie? Istnieje wiele powodów, dla których przybieramy na wadze w zimie bardziej niż w innych porach roku.

Są to -.

1. To powszechne przekonanie, że musimy jeść więcej, aby utrzymać ciepło, ale czy tak jest? I, te z więcej flab czuć się bardziej zimno i aby utrzymać ciepło jedzą więcej w wyniku piling na wadze. I więcej kalorii przechowuje w postaci białego tłuszczu w organizmie, podczas gdy my potrzebujemy brązowego tłuszczu, aby spalić kalorie, aby utrzymać ciepło.

2. Czasami czujemy się bardziej głodni podczas zimy, to może być z powodu melatoniny, hormony wywołane z powodu ciemności, przyczyniają się do więcej snu i apetytu.

3. Innym przypadkiem jest, jeśli nawet nie jeść więcej w zimie nadal można umieścić na wadze, powodem jest to, że potrzebujemy światła słonecznego do syntezy witaminy D i w zimie nie dostajemy wystarczająco dużo światła słonecznego, więc niski poziom witaminy D przechowuje więcej tłuszczu w organizmie.

4. W zimie, mamy tendencję do jedzenia bardziej tłuste żywności. Mamy ochotę na puddingi, brownies, smażone jedzenie, więcej herbaty i kawy, co powoduje dodatkowe kalorie, które są trudne do spalenia w zimie z powodu naszych mniej działań w zimie. Większość czasu trzymamy siebie w środku, zaopatrując się w ciepłe ubrania i zmniejszamy naszą aktywność.

Rezultatem jest przyrost wagi. Ale są pewne strategie, aby zachować sprawność i chude podczas zimy.

Jak zachować sprawność i seksapil podczas zimy

1. Inteligentny odpust

Zamiast wysokiego cukru i tłuszczu przechowywania pyszne pokusy. wybrać dla niskiego cukru, składniki odżywcze bogate jedzenie. Unikaj ciasteczek, smażonych i włącz surowe migdały, gorącą czekoladę, niesłodzone mleko kokosowe lub czekoladowe proszki proteinowe. Zastąp ziemniaki w swoim głównym daniu sezonowymi zielonymi warzywami.

2. Śledź to, co jesz

Udowodniono, że ci, którzy śledzą, co jedzą, tracą więcej niż ci, którzy tego nie robią. Miej przy sobie dziennik lub możesz pobrać aplikację do tego. Napisz każdy i wszystko, co jesz cały dzień, zachować kontrolę na kalorie. Waż się na cotygodniowej podstawie i dowiesz się, gdzie jesteś nieudane, aby schudnąć.

3. Zwiększ ilość błonnika w diecie

Włącz 25 do 35gms błonnika w diecie, aby utrzymać głód pangs na zatokę. Zielone warzywa, orzechy, nasiona i jagody są dobrym źródłem błonnika, dodać je w diecie, to nie tylko zachować pełny na dłuższy czas, ale będzie również ustabilizować poziom cukru we krwi i pomóc trzymać się z dala od wysokich pragnień cukru.

4. Zaplanuj swoje posiłki

Jeśli uważasz, że nie dostaniesz wystarczająco dużo czasu na przygotowanie następnego posiłku ze względu na presję pracy, a następnie zrobić kilka przygotowań przed jak siekanie warzyw, wstępnie gotowane posiłki i przechowywać w lodówce. te wczesne przygotowanie pomoże Ci w unikaniu ostatniej chwili śmieci zamówienia żywności. Jeśli musisz iść na dużą imprezę, zjeść coś przed wyjazdem na imprezę, to uratuje cię do gryzienia tych słodkich babeczek.

5. Trening

Nie pomijaj swoich treningów w zimie, zrób harmonogram i postępuj zgodnie z nim religijnie. Wybierz wysokiej intensywności szkolenia, aby uzyskać lepsze wyniki w krótszym czasie. pchnąć się obudzić wcześnie, jeśli nie masz czasu na pracę w całym dniu. Nie bądź leniwym włóczęgą i nie czekaj na zimę, aby przejść do ???? ( wiem, że to łatwo powiedzieć, ale trudno zrobić).

6. Imprezy przed i po

Wiem, że jest tak wiele stron do udziału w zimie, nie pomijaj posiłków przed pójściem na imprezę, zamiast tego przygotuj koktajl proteinowy w śniadanie lub lunch, aby utrzymać poziom cukru i zachować swoje posiłki po imprezie lekki, aby zrekompensować.

Mam nadzieję, że te sztuczki pomogą Ci utrzymać formę podczas zimy

Czy znasz jeszcze jakieś wskazówki, jak uniknąć zimowego przybierania na wadze? Podziel się z nami!